Başbakan Binali Yıldırım, sanırım insanlık tarihinde
meydanlarda mitingler yaparak kendisinin ve makamının ne kadar gereksiz
olduğunu anlatan ilk Başbakan olma unvanına sahiptir. Televizyondaki programda
kendisine sorulması üzerine "Yargılanma korkusuyla insan iş yapabilir mi?
Bunu zorlaştırıyoruz" diye bir itirafta bulunuyor. Hukukun evrensel
yanlarından biri, yargılanmanın "hukuksuzluk" durumunda
gerçekleşmesidir. Binali'ye soruyorum: Diktatörlüğünü "yasal" hale
getirmeye çalıştığınız kişi hangi
hukuksuz davranışlarda bulundu / bulunacak ki, sizler bunu zorlaştırarak
yargılanmasını engellemeye çalışmaktasınız?
09 Nisan 2017







0 Yorumlar:
Yorum Gönder