Paylaşımlarımla zenginleşin, paylaşımlarınızla zenginleştirin! "Sevdiğimi Haykırsam Anadolu'ma" isimli şiir kitabım "Artshop Yayınları" tarafından çıkarılmıştır. Kitapevlerinden arayabilirsiniz.
Okunan her kitap, aklın ve gözlerin rengini değiştirir. Linki verilen "Gökyüzü Kitapevi" sizler için hazırlanmıştır.
Şu an üç farklı seri yazım devam etmektedir. Okumanızı öneririm.
Bilim ve Teknoloji alanındaki gelişmelerden haberler... İşinize yarar :)
İslam'ı bilmeden savunmayın. Okuyun, anlayın benimseyin ve sonra savunun.
"Onur" ile "Çağlar" arasında geçen edebi sohbetleri içermektedir.
Belli alanlarda isim yapmış insanlarla mini "polemik" yapmaktayım. Paylaşımlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum.
Değişik konularda mizah içerikli paylaşımlar yapmaktayım. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın :)
Home » » Sefilliğin Liderliği ve Liderlerin Sefilliği

Sefilliğin Liderliği ve Liderlerin Sefilliği

Gönderen : Onur Çağlar Tarih : 20 Ağustos 2016 Cumartesi Saat : Ağustos 20, 2016


The Washington Post gazetesinin de sahibi olan The Washington Post Company isimli şirket, ABD emperyalizminin "en saygın"(!) şirketlerindendir ve bir süre önce  Foreign Policy isimli aylık dergiyi Carnegie Endowment For International Peace adlı kuruluştan satın almış. Bu dergi, birkaç gün önce Selahattin Demirtaş'ı "İlk yüz küresel düşünür"den biri olarak seçti.

PKK, ilki 20 Mart 1993 tarihinde olmak üzere şimdiye kadar birçok kez kimi zaman karşılıklı ama çoğunlukla tek taraflı "ateşkes" ilan etti ve o tarih, PKK tarihi açısından bir "milat" oldu ve hız kesmeden 13 Ekim 1995 tarihinde de dönemin ABD başkanı Bill Clinton'a mektup yazarak ABD'de olduğu gibi bir "federal çözüm için de hazır" olduklarını söyleyerek "icazet dilenciliği" yaptı.

(…)

Kasımpaşa'lı bir şizofren, akıl almaz bir pişkinlikle önce kasasını doldurdu. Çeşitli söylentiler var ama genel eğilim 300 milyar dolar civarında bir paradan söz ediyor. Tamamen soytarılık zemini üstünde yükselen bir tiyatro ile kimi zaman efendilerine sert sözlerle(!) kızıp bağırıyor, sürüsünden alkış sesleri yükselince "Lan meğer ben neymişim!" diyerek gaza geliyor ve yine yağmasa da esip-gürlüyordu. Öyle ki, bir süre sonra tüm pedofiller, nekrofiller, linç etmeye ve insan kafası kesmeye hazır caniler, kadınlı-erkekli tüm cinsel sapıklar bu şizofreni önce kurtarıcı gibi görerek kahraman(!) ilan ettiler, sonra bu unvan yetmemiş olacak ki bir gecede "Dünya Lideri" olarak bağırmaya başladılar. Madem ne yapsalar az geliyordu, öyleyse peygamber ilan etmelerinde ne sakınca olabilirdi ki! Hiç! Peygamber ilan ettiler etmesine de, baktılar ki bu unvan da az geliyor. Açıkça "Allah" ilan edemedikleri için "Allah'ın bütün vasıflarına sahip" diye kutsamaya başladılar. Bir işyerinin açılışında kurdeleyi kestiği makas, "Makas-ı Şerif" olarak bile sergilendi! Şizofreni "böylesine yücelten kanalizasyon kaçıkları gözlerinin önünde senaryolaştırılıp çekime giren 15 Temmuz şarlatanlığını bile "Hülooğğğğhh" diye alkışlamadılar mı?

Ortalık böyle toz-dumanken "Barış! Barış! Ne olursa olsun, ne yaparsan yap ben ille de barış istiyorum" diye diye ses telleri kısılan ve şizofren Cumhurbaşkanı seçilince(!) parlamentoda parti olarak ayağa kalkıp alkışlayan "Selo Başkan"ın "Dünya Lideri" seçildiği haberlerine rastlayınca, "N'ooluyoruz lan!" demekten kendimi alamadım. Mustafa Suphi'lerden İbrahim Kaypakkaya'lara kadar onlarca komünist ve devrimci önderlerimizi şehit vermişken bir "Dünya Lideri" bile çıkaramamıştık. Şimdi "N'ooluyor da nasıl olunca kim ne yapıyor?!" türü şeedince! baktım ki son 5-6 sene içinde iki adet "Dünya Lideri"ne sahip olmuşuz!

Biri anadan üryan şizofren… Cani, hırsız, sahtekâr, nekrofil ve sapık. Erdoğan'ı "Dünya Lideri" yapanlar, Türkiye'deki en sefil insan kalabalığıdır. Dolayısıyla kendisi sefillerin lideridir.

Diğeriyse düzenin içinde kabul görmek için her türlü vahşete karşılık "Barış" peşinde koşan, engin(!) öngörüsüyle (örneğin) Gezi Parkı Direnişi döneminde "Ucunun devlete dokunacağını anlayınca desteklemekten vazgeçtik" diyen liderlerin sefilidir ve icazet dilendikleri ABD'nin "Saygın" dergisince seçilmiştir.

Selo'yu ilk yüz düşünür içine alan sanırsın Lenin-Stalin döneminin ISKRA'sı (Kıvılcım) !

Aynı anda "iki dünya lideri"ne sahip olmanın "haklı gururu"nu yaşıyorum.

20 Ağustos 2016

0 Yorumlar:

Yorum Gönder