Ayvalık merkezli ardı ardına yaşanan depremlerin can kaybına neden olmaması kuşkusuz sevindirici bir durumdur. O korkuyu yaşayan insanlarımıza geçmiş olsun temennilerimi sunuyorum. Ancak, Kur'an'a göre bu depremlerin olmaması gerekiyor. Çünkü Allah "bizler sarsılmayalım diye" dağları dikmiş! Hem de "kazık" gibi!
Dünya ölçeğinde günün her saniyesinde ve değişik boyutlarda depremlerin olması sanki biraz "tuhaf" mı ne?! Yani "Allah" diye bir şey ya yok, ya da varsa bile "yarattığı" tektonik hareketlere "söz geçiremeyen" bir Allah var!
Okunan her kitap, aklın ve gözlerin rengini değiştirir. Linki verilen "Gökyüzü Kitapevi" sizler için hazırlanmıştır.
Şu an üç farklı seri yazım devam etmektedir. Okumanızı öneririm.
Bilim ve Teknoloji alanındaki gelişmelerden haberler... İşinize yarar :)
İslam'ı bilmeden savunmayın. Okuyun, anlayın benimseyin ve sonra savunun.
"Onur" ile "Çağlar" arasında geçen edebi sohbetleri içermektedir.
Belli alanlarda isim yapmış insanlarla mini "polemik" yapmaktayım. Paylaşımlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum.
Değişik konularda mizah içerikli paylaşımlar yapmaktayım. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın :)







0 Yorumlar:
Yorum Gönder