Okunan her kitap, aklın ve gözlerin rengini değiştirir. Linki verilen "Gökyüzü Kitapevi" sizler için hazırlanmıştır.
Şu an üç farklı seri yazım devam etmektedir. Okumanızı öneririm.
Bilim ve Teknoloji alanındaki gelişmelerden haberler... İşinize yarar :)
İslam'ı bilmeden savunmayın. Okuyun, anlayın benimseyin ve sonra savunun.
"Onur" ile "Çağlar" arasında geçen edebi sohbetleri içermektedir.
Belli alanlarda isim yapmış insanlarla mini "polemik" yapmaktayım. Paylaşımlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum.
Değişik konularda mizah içerikli paylaşımlar yapmaktayım. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın :)
Home »
Makale-2016
» Lozan'da Biz Olsaydık…
Lozan'da Biz Olsaydık…
Gönderen : Onur Çağlar Tarih : 8 Ekim 2016 Cumartesi Saat : Ekim 08, 2016
Şimdi "eğri" otursak da, doğru konuşmaktan vaz geçmeyeceğiz. Lozan tartışmasına şimdilik girmek istemiyorum. Ne de olsa Lozan'da oturuyorum ve anlaşmanın yapıldığı bina bana 2 kilometre uzaklıkta…
Hani "Lozan'a biz gitseydik böyle olmazdı." diyor ya, Vallahi doğru söylüyor, Billahi doğru söylüyor. Vahşi bir hanedan diktatörlüğü olan Osmanlı'ya sahip çıkıyorlar. Hani kendilerinin Osmanlı'nın evlatları olduklarını söylüyorlar ki, misal, bunun babalarından birinin ismi Vahdettin'dir.
Vahdettin'in İngiliz bandıralı bir gemiye binmesini İngiltere'yi Osmanlı'ya katmak şeklinde yorumlayanlar bunu bekleyedursunlar, hala neyin üstünde oturduklarını bilmediklerinden anlayışla karşılamak gerek. Hele hele, başlarına geçirdikleri sarık ve sırtlarına yapıştırdıkları cübbelerle sokaklarda "Biz Osmanlı torunlarıyız!" diyerek "fena halde artizlik" fotoğrafı çektirip bunu da sosyal medyada yayınlayan DİNgilleri hiç iplememek gerek.
Ekonomisi fukara elbisesi gibi yırtık ve yamalı hale gelen Vahdettin tarihi camileri, türbeleri ve hatta mezarlıkları bile işgalcilere sattı mı? Sattı! Örneğin bu camilerden biri olan Taksim Camisi yedi bin lira karşılığında Fransızların bankası olan “İstanbul Emlak Şirket-i Osmaniyesi”ne satılmış mıdır? Satılmıştır. Gerçi Beyoğlu'ndaki ünlü Ağa Camii'yi de satmaya yeltenmişse de, onu satamamıştır.
Başka neler satmıştır?
Bunların listesini yaparsak baş edemeyiz… Birçok başka örnek de var ama ben bunu seçtim.
-Vahdettin nerede öldü?
-İtalya'nın Sanremo şehrinde…
-Mezarı nerede?
-Şam'daki Sultan Selim Camisi'nde…
Başa dönelim: "Bizimki"(!) ne diyordu: "Lozan'a biz gitseydik böyle olmazdı."
Vahdettin'in buradaki satış örneklerinden biri neydi?
İşgalci devletlere karşı savaşması gerekirken kendi götünü kurtarma adına mezarlıkları bile satmasıydı.
Mezarlıklar…
Mezarlık…
Mezar…
Neyse… Bir soru: Süleyman Şah Türbesini (ki umurumda bile değil) IŞİD'den izin alarak… Tekrar edeyim, IŞİD'den izin alarak ancak kaçıran bir zihniyetin Lozan'da masaya oturduğunu bir düşünün.
-Uzun Adaaamm, Dünyaa Lideriii, Allah seni başımızdan eksik etmesiiinnn! Hülooğğğğğ!
08 Ekim 2016






0 Yorumlar:
Yorum Gönder