Bayrağındaki yıldızın kaç köşeli olduğunu bile bilmeyen bu ucube, yüzünü boyayarak devlet denetimindeki kıçı kırık "beleş demokrasi nöbeti"ne gidip herkesin önünde değişik "pozisyonlarla" poz veren şizofren cani için, "Dik dur eğilme, bu millet seninle!" diye sağını, solunu, ilerisini ve gerisini yırtınca kendini dünyayı kurtaranlardan biri olarak görmesi çok normal.
Anormal olan, işte bunların bizi yönettiği gerçeğidir!






0 Yorumlar:
Yorum Gönder