Paylaşımlarımla zenginleşin, paylaşımlarınızla zenginleştirin! "Sevdiğimi Haykırsam Anadolu'ma" isimli şiir kitabım "Artshop Yayınları" tarafından çıkarılmıştır. Kitapevlerinden arayabilirsiniz.
Okunan her kitap, aklın ve gözlerin rengini değiştirir. Linki verilen "Gökyüzü Kitapevi" sizler için hazırlanmıştır.
Şu an üç farklı seri yazım devam etmektedir. Okumanızı öneririm.
Bilim ve Teknoloji alanındaki gelişmelerden haberler... İşinize yarar :)
İslam'ı bilmeden savunmayın. Okuyun, anlayın benimseyin ve sonra savunun.
"Onur" ile "Çağlar" arasında geçen edebi sohbetleri içermektedir.
Belli alanlarda isim yapmış insanlarla mini "polemik" yapmaktayım. Paylaşımlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum.
Değişik konularda mizah içerikli paylaşımlar yapmaktayım. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın :)
Home » » Biz Burada Barış Yapıyoruz Baylar!

Biz Burada Barış Yapıyoruz Baylar!

Gönderen : Onur Çağlar Tarih : 14 Eylül 2016 Çarşamba Saat : Eylül 14, 2016


 Dostlarımla olan ilişkilerim, gerçekten iyi.. Sağlam zeminde yükseldiği ve emek sarf ettiğimiz için seviye çok ideal durumda...

Arkadaşlarımla ilişkilerim de iyi... Sık görüşemesek de, her zaman birbirimizin yardımına koşmasak da, yetersiz de olsa, iyi...

Ailemle ilişkilerim iyi... Kavga falan yapmayız. Hakaret ve benzeri olumsuzluklar bizde yaşanmaz. Genel anlamda Türklerle bir bozuk ilişkim olmadığı gibi (ki ben Azeri kökenliyim) Ermenilerle, Kürtlerle, İsviçrelilerle, Almanlarla ve Mozambik'in başkenti Maputo sakinleriyle de (Allah için!) hiç sorun yaşamadım. Benim bunlarla küskünlüğüm-dargınlığım olmadığı için barışa, barışmaya falan da ihtiyacım yok.

Türkiye Cumhuriyeti devleti faşist, gerici ve doğal olarak da katliamcıdır. Benim kavgam Cumhuriyet'in ilanından beri var ama son 14 yılda fena şiddetlendi. Bir istatistik çalışmam veya bir araştırmam olmadığı için kesin bir şey söyleyemem ama son 14 yıl sanırım diğer yılların toplam zorbalığına daha fazla tanık oldu. Bu devlet ile nasıl "barış" sağlayabileceğim konusunda bir fikrim var ama bu fikrim dillendirilenlerden tamamen farklı.

İnsanlığın "barış" (ki burada özgürce, kardeşçe, dostça, yoldaşça bir yaşamdan söz ediyorum) içinde yaşamasının tek koşulu, durmaksızın sıtma taşıyan sivrisinekleri yaratan bataklığı kurutmaktır, çünkü sivrisinekleri tek tek yok ederek ne sıtma taşınmasını engelleyebiliriz, ne de sivrisinekleri bitirebiliriz.

Bu bataklığın kuruması şart! Bunun dışındaki düşünceler mi?

-Laf-ı güzaf!

01 Eylül 2016

0 Yorumlar:

Yorum Gönder