Paylaşımlarımla zenginleşin, paylaşımlarınızla zenginleştirin! "Sevdiğimi Haykırsam Anadolu'ma" isimli şiir kitabım "Artshop Yayınları" tarafından çıkarılmıştır. Kitapevlerinden arayabilirsiniz.
Okunan her kitap, aklın ve gözlerin rengini değiştirir. Linki verilen "Gökyüzü Kitapevi" sizler için hazırlanmıştır.
Şu an üç farklı seri yazım devam etmektedir. Okumanızı öneririm.
Bilim ve Teknoloji alanındaki gelişmelerden haberler... İşinize yarar :)
İslam'ı bilmeden savunmayın. Okuyun, anlayın benimseyin ve sonra savunun.
"Onur" ile "Çağlar" arasında geçen edebi sohbetleri içermektedir.
Belli alanlarda isim yapmış insanlarla mini "polemik" yapmaktayım. Paylaşımlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum.
Değişik konularda mizah içerikli paylaşımlar yapmaktayım. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın :)
Home » » ABDullah Gül ve Başbakan'ın Zihniyeti

ABDullah Gül ve Başbakan'ın Zihniyeti

Gönderen : Onur Çağlar Tarih : 7 Aralık 2014 Pazar Saat : Aralık 07, 2014

                                                                      ABDullah Gül

ABDullah Gül, Cumhurbaşkanı olacak şükürler olsun!

Toplumun değişik kesimlerince değişik tepkiler dile getirildi; kimisi iyi olacağını söyledi, kimisi kötü ola­cağını söyledi ve kimisi de (ki bu çoğunluktur) “Valla abi, öyleymiş galiba ama ben siyasetle ilgilenmiyo­rum” dedi...

Camileri kışla, minareleri süngü yapan “Cihad Or­dusu”nun “Komutanı” Başbakan Erdoğan’ın astı olan Gül, şimdi onun “amiri” durumuna gelecek. Bakmayın siz ABDullah Gül’ün “üst” olacağına, O yine Başbakan Erdoğan’dan alacak emirleri, Erdoğan da ABD’den ...

“Benim Cumhurbaşkanım değilsin!” diyene hemen kapı gösterildi:

-O zaman vatandaşlıktan çık!
- Kim diyor bunu?
- Başbakan Ebu Recep bin Tayyib el Erdoğan!
- Kime diyor?
- Bekir Coşkun’a.
- Bekir Coşkun kim?
- Başbakan’ın “vatandaşı”.
- Ne iş yapar bu “vatandaş”?
- Gazeteci.
- Peki Başbakan’ın bu mantığı nereye dayanmaktadır?
- Seçim öncesindeki mantığı Kafirun Suresi, Ayet 6’ya dayanırken, seçimlerden sonra güçlen(diri)lerek çıkınca (Örneğin: Bakara Suresi, Ayet 193 (ve daha onlarca ayet)’e dayanmaktadır.

 

Gazeteci-Yazar Bekir Coşkun

Daha ilk günden yapılan dayatmayı görüyor musunuz? Bu mantığa göre en az 60 milyon kişi vatandaşlıktan çıkarılması gerekmektedir.

Bundan sonra nelere mi hazırlıklı olmalıyız? Söyleyeyim: 1400 sene öncesine giderek:

Tüm kamu (hastane, okul, toplu taşıma, toplu eğlence yerleri, vb) kuruluşlarında “Haremlik ve Selamlık” ayrımına;

Tüm okulların girişine “Bismillahirrahmanirrahim” yazılmasına ve okul isimlerine “mübarek evliyalar”ın isimlerinin verilmesine;

Cuma günlerinin dışındaki tatillerin kapatılmasına;

Erkeklerin sakalsız, kadınların da tesettürsüz (ama belki de burkasız) dışarı çıkmalarının yasaklanmasına;

Tüm kadınların bir anda “köle-mal” durumuna getiril­mesine ve “çok karılı evlilik”lerin devasa artışına;

Hastanelerde herkesin kendi hemcinsine kontrol ol­masının zorunluluğuna;

İlaç yerine (dindarları tenzih ederim) din bezirgânları­ndan olan “nefesi keskin” hacı-hoca takımının “oku­duğu” suların ve “her derde deva” muskaların içirilme­sine ve pazarlanmasına;

Değişik alanlardaki güvenliğe ilişkin olarak zaten az olan bilimsel güvenliklerin önlemlerinin yerinin “Ha­meyli”ye bırakılmasına;

Başka dinlere mensup kişilerin seri halde cinayetlerine ve dini ibadetleri yerine getirmeyenlere meydan dayağından işkenceli idama kadar uzanan vahşet göste­rilerine;

İnsest ilişkilerdeki devasa yükselişe;

Başta grev olmak üzere iktidara yönelik en masumca işçi protestolarının bile yasaklanmasına ve şiddet ile bastırılmasının artışına;

Her sene kana bulanan işçi sınıfının “Birlik, Dayanı­şma ve Mücadele Günü” olan 1 Mayıs’ın adının bile anılmamasına;

(...)

Yukarıdaki kaygılarım inandırıcı gelmiyor değil mi?

Bekleyip görelim...



20 Ağustos 2007

0 Yorumlar:

Yorum Gönder